Jurnal 9 nov 09

La început au fost ştirile. Le urmăream ca pe o poveste spusă unor copii, fără să le dau cine ştie ce crezare. Mă înfioram doar în faţa atrocităţii lor, dintr-un fel de obişuinţă. Accidente, incendii, inundaţii –  apocalipsa părea să fi intrat deja în ritmul cotidian sub forma unei naraţiuni ce curgea şuvoaie din gurile strâmbe ale prezentatorilor. Între ce povesteau ei şi ceea ce găseam eu când ieşeam din casă era, desigur, o distanţă respectabilă. Pe-afară vântul plimba obişnuitele pungi de plastic, oamenii traversau ca şi până atunci bulevardele, iar maşinile se îngrămădeau, neputincioase în intersecţii. Nici vorbă de întâmplări memorabile. Când au început să vorbească despre noua gripă, am fost atent exact jumătate de minut.

3 responses to this post.

  1. Măi, vânzătorii din librăria în care am intrat, purtau măşti împotriva gripei. Am cerut cartea şi mi s-a răspuns uşor înfundat. Am vrut să-l chem pe Clyde, să organizăm pe loc un atac, să intrăm rapid, să le smulgem măştile. Dar am renunţat. Când mi-a adus cartea, i-am mulţumit clar. Între noi, aerul s-a strecurat cu indiferenţa obişnuită, imun.

    Răspunde

  2. Posted by lady in black on 11/11/2009 at 19:52

    Nu stiu daca stiai asta, am aflat si eu tarziu, Tiger Lillies vor fi in Bucuresti, vineri, 13 noiembrie.
    Am incercat sa te contactez prin e-mail, unul „oficial” gasit pe net, dar se pare ca aveti restrictionat accesul de vreun server destept. Asa ca, ti-am scris aici, cu inca o zi intarziere.

    http://www.teatrulmetropolis.ro/index.php?p=program

    Răspunde

Lasă un răspuns

