Fără titlu

Am visat că evadam dintr-o groapă comună,
de mine era legat cu sârmă ghimpată
cadavrul unei femei, sau ce mai rămăsese
din el, după patru zile, în afară de putoare,
urcam încăpăţânat scările unui bloc cu zece etaje,
atât doar că trebuia să calc peste paturile
şi peste mesele mizerabile ale unor oameni
înghesuiţi ca nişte viermi fără speranţă,
urcam şi mirosul cadavrului îmi înţepa retina,
aşa că degeaba încercam să văd dacă sus mă aşteaptă ceva,
măcar o gură de aer curat, dacă nu cerul, măcar atât,
urcam şi nu vedeam decât ceaţa, probabil oglindea dezolarea,
mă miram, doar, urcând voiniceşte, că mă ţin picioarele,
ba, uneori, glumeam cu cei peste care treceam grăbit.

One response to this post.

  1. Posted by june song on 08/12/2009 at 22:05

    Fara comentariu

    Răspunde

Lasă un răspuns

