Bilanţ

Mi-e teamă să trag linie şi să socotesc.
Dacă aş începe să povestesc despre viaţa mea, multor vizitatori ai acestei pagini li s-ar părea că fabulez.
Prefer, deci, să rămân discret. Pot spune, însă, că trăiesc simultan câteva vieţi şi că noţiunea de „arbore al posibilităţilor” este pentru mine deopotrivă reală şi…stufoasă.
Din afară par, probabil, exponentul reuşitei şi-al împlinirii. Nu sunt! Despre mecanismele nemulţumirii nu am însă chef să dezbat aici.
Sunt conştient că tot ce se construieşte pe seama mea poate dispărea în câteva zile. Ar fi păcat să fie aşa, nu pentru că s-ar pierde ceva ci pentru ideea de posibilitate în sine.
Paradoxal este faptul că nu sunt genul activist hiperactiv. Aş putea sta tolănit o săptămână. Ba, dacă-mi amintesc bine, prin 1994 chiar am stat atât de mult timp în pat, citind, încât atunci când m-am revăzut cu o cunoştinţă aceasta a avut senzaţia că am crescut în înălţime, ceea ce de fapt era adevărat.
Nu trag deci linie şi nu socotesc. Totul este posibil şi, mai ales, totul se va întâmpla.

Lasă un răspuns

