Intermezzo

Mi s-a împlinit visul: ninge de aproape 30 de ore. Azi am stat în casă, sinistrat cum s-ar zice. Am dormit până târziu, am pierdut vremea, cafea, o tărie şi ediţia integrală La Lilieci. Ascultat Billie Holiday. Pe la prânz am ieşit un pic din casă, să am de unde veni înfrigurat. Telefonul a rămas închis. Nu piere lumea din atât. Pentru că tot a fost o zi de lux, am mâncat prepeliţe la cuptor, făcute în sos de vin alb: sărumâna pentru masă.
Ninsoarea nu dă semne că s-ar opri. Mâine iar sunt sinistrat.
Altădată nici nu trebuia să ningă.

4 responses to this post.

  1. Posted by Ema on 20/01/2010 at 16:15

    Aici ploua, mai ceva ca in Bacovia si Verlaine la un loc…Maine, daca tot veti fi sinistrat, incercati un Chet Baker…Sunt sigura ca o sa va placa.

    Răspunde

  2. Posted by Alexa on 21/01/2010 at 22:23

    vai ce dor mi-era de Jazzo!

    Răspunde

Lasă un răspuns

