Terapie cu mango

În seara asta am fost la cumpărături, la Metro. În afară de băutură am luat şi patru fructe de mango, pentru că omul are acest defect din naştere şi trebuie să mănânce. După ce am ieşit din magazin m-am uitat mai detaliat pe factură pentru că mi s-a părut cam scumpă. În realitate băutura era scumpă, dar se întâmplase şi o mică eroare: doamna de la casa de marcat îmi socotise 14 mango în loc de numai patru. M-am întors în magazin cu nedumerirea caldă, şi am înţeles repede că am fix trei opţiuni: 1. aştept până mă enervez ca să vină vreo ameţită împiedicată şi adormită cu o cheiţă magică, sau: 2. plec pur şi simplu acasă, neconsolat dar calm, sau: 3. merg la raft şi îmi iau restul de zece fructe de mango, ceea ce am şi făcut spre uşurarea casierei care din păcate era nasoală, chestie pe care o menţionez pur şi simplu pentru eventuala culoare pe care ar putea-o da textului. Oricum, la ieşire am felicitat-o pentru îndemânarea de a nu-mi fi socotit 114 fructe. Acum, deci, ţin regim cu mango, chestie absolut unică şi irepetabilă dietetic.
Faza cu cele 14 fructe mi-a amintit de o altă întâmplare costisitoare când, la Carfur de data asta, am cumpărat aproape jumătate de kil de salată de calamar. Era ieftină, doar 180 de mii de lei vechi. Când am început să mănânc din ea, acasă, tot nu înţelegeam de ce doamna care-mi punea salata în casoletă se uita la mine straniu atunci când o încurajam binedispus: puneţi, doamnă, puneţi cu încredere până se umple cutia aia! Şi ea punea. După ce mi-am consumat entuziasmul cu privire la avantajosul raport preţ – calitate al produsului minune, S. m-a liniştit repede cu o uşoară rectificare: salata aia costa, de fapt, 180 de ron. Interpretasem prost o informaţie banală. De ce nu mi-ai atras atenţia când ai văzut că o bruschez pe vânzătoare pentru că e prea sfioasă? Te purtai ca de obicei, nu era nicio diferenţă. Totuşi, a costat o grămadă de bani! Am crezut că îţi este poftă de calamari. Atât de poftă? Da.
Terapia cu salată de calamari a fost scurtă, gustoasă şi ineficientă.

5 responses to this post.

  1. Posted by Mirela on 07/02/2010 at 09:35

    A fost tare Sanda la faza cu calamarii, sa te lase sa ai pofte de 180 RON, mare libertate! Mie nu cred ca mi-ar fi dat voie nimeni cunoscut sa fac un asemenea gest extravagant.🙂 Cred ca puteam sa fiu si insarcinata, ca tot nu ma lasau. :))

    Răspunde

  2. Posted by hazzo on 07/02/2010 at 16:50

    a vazut ea si mai rau!🙂

    Răspunde

  3. Terapia cu fructe de mango nu prea merge, am incercat-o si eu…
    Doamna ti-a fost diplomata, si macar ti-a trecut pofta de calamari o vreme🙂

    Răspunde

  4. Posted by vrăji on 13/02/2010 at 09:35

    si cica sentimentele trec prin stomac! eu cred ca S pur si simplu te iubeste

    Răspunde

  5. Posted by Anda on 16/02/2010 at 20:05

    articolul asta a fost mai delicios decat orice salata de calamari (sau fruct de mango) :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

