O zi diferită

În fiecare dimineață privesc cerul. E un fel de ritual de-al meu fără noimă. Privesc cerul de parcă de-acolo vin noutățile. Nu caut vreun sens în gestul meu, doar privesc fâșiile gri care se pot vedea printre cele trei blocuri turn. Așa îmi încep ziua, lângă fereastră, uitându-mă la cer.
Ieri nu a fost nimic deosebit. Poate ceața să fi fost mai groasă, în rest obișnuita greață și clasicele ciori zburând.
Am ieșit din apartament și am încuiat după mine. Am învârtit cheia o dată, de două ori. Apoi m-am gândit că mi-ar trebui gratii la ferestre. Am nevoie de siguranță.
La ieșire mă aștepta cățelușul gălbui. Dădea din codița lui aproape invizibilă. Mi-am reținut un șut, probabil dintr-un soi de milă fără sens.
După doi pași m-a luat în primire vântul. Mi-am simțit pielea feței strângându-se. Am închis ochii și am făcut așa câțiva pași.

( mâine încă puțin)

4 responses to this post.

  1. Posted by Alexa on 31/03/2010 at 12:12

    mă simt aproape retardată că nu am ce comenta la un asemenea (fragment de) text. cum ar zice englezul: i`m overwhelmed !

    Răspunde

  2. Posted by v. on 01/04/2010 at 07:09

    🙂

    Răspunde

  3. Posted by v. on 01/04/2010 at 07:11

    🙂 cel care are nevoie de siguranta , iese in lume . clasic .🙂

    Răspunde

  4. stiam eu! te rogi (si) dimineata!

    Răspunde

Lasă un răspuns

