1958 – 2010

Azi, vineri, 2 aprilie, am fost nevoit să desfac sticla de vin din 1958.
Este o zi care depășește tristețea și bucuria deopotrivă.
Când i-am extras cu grijă dopul prea degradat, mi-a tremurat sufletul.
Mirosul ieșit din sticlă după aceea, incredibil.
Gustul, mai degrabă o explozie moleculară decât doar o senzație. Am reținut din el verdele crud, tânăr.
Excepțional.

Am fotografiat și celelalte sticle, mai tinerele.
1975, 1977, 1980.

5 responses to this post.

  1. Posted by Halina on 03/04/2010 at 14:53

    cred ca o fost mai mult o marmelada decat lichid

    Răspunde

  2. Posted by hazzo on 04/04/2010 at 23:24

    dimpotrivă. a fost surprinzător de vioi și tinerel.

    Răspunde

  3. Posted by adrian on 13/04/2010 at 23:55

    imi place gustul tau pentru muzica de jazz, vinuri vechi si felul cum gandesti cuvintele

    Răspunde

  4. Posted by adrian on 13/04/2010 at 23:57

    sincer mi-ai facut pofta pentru un pahar de vin vechi, murfatlar, tin minte ca in 1993 parca am gasit si eu unul intr-o alimentara . era uitat acolo cam scumput dar iti permiteai pe vremea aia

    era din 77 si era incredibil de bun

    Răspunde

  5. Posted by vrăji on 16/04/2010 at 16:13

    R.I.P

    Răspunde

Lasă un răspuns

