Auto

Nu-s decât un băiat de 16 ani captiv în trupul unui bărbat aproape de 40, puhav, resemnat, cu vagi licăriri de viață. Am certitudinea că nu voi fi niciodată pe deplin matur, adică absorbit. Restul ăsta îmi stă pe cap și, într-un fel, mă deranjează.

6 responses to this post.

  1. nu-s decat un baiat de 16 ani captiv in trupul unei femei de aproape 40, puhava, resemnata cu vagi licariri de viata. am certitudinea ca nu voi fi pe deplin matur, adica absorbit. restul asta imi sta pe cap si, intr-un fel, ma deranjeaza.
    vrei sa fim prieteni?

    Răspunde

  2. Posted by morena on 02/05/2010 at 13:26

    =)) Becul care atrage fluturasii de noapte. Metoda asta face in continuare victime.

    Răspunde

  3. Posted by hazzo on 02/05/2010 at 23:20

    dacă ai timbre putem face schimb

    Răspunde

  4. am abtibilduri turbo

    Răspunde

  5. preferabil asa , decat invers .

    Răspunde

  6. Posted by hazzo on 11/05/2010 at 01:11

    invers?

    Răspunde

Lasă un răspuns

