Hasta la..

Aurele, dragă, dacă ți-ai pune în aplicare la Madrid planul bucureștean de a bea câte o bere în toate cârciumile întâlnite, îți promit că în maximum 75 de metri n-ai mai fi în stare să stai lungit pe caldarâm fără să te ții strâns de piciorul mesei.

4 responses to this post.

  1. Posted by sorinadavid on 16/05/2010 at 07:56

    DonDaque..diaspora te saluta respectuos…🙂

    Răspunde

  2. Posted by mirela on 19/05/2010 at 02:29

    Bogdan, ce mai face Sanda?🙂 Mie mi-ar placea sa-si faca si ea blog, imi amintesc ca a avut intr-o vreme. In vremea aia eu le citeam pe amandoua si mi se parea ca se echilibreaza intre ele. Blogul ei era senin si poetic iar al tau era agitat si spectaculos. Imi amintesc de niste fotografii cu marea pe blogul Sandei. Chiar, v-a parasit obiceiul fotografiilor?

    Răspunde

Lasă un răspuns

