D’ale lui Gregor

Când se trezi în dimineaţa aceea stranie, după o noapte agitată şi plină de vise negre, J observă scârbit că se transformase într-un gândac. Oh, căcat! îşi spuse plin de năduf, aşa-mi trebuie dacă citesc proza lui Kafka. Doar mă ştiu cât sunt de ipohondru, acum asta-mi mai lipsea, să devin gândac. De parcă nu-mi e destul că am conjunctivită, candidoză şi hepatită. Sau o fi din cauză că am băut vinul ala de butuc aseară? Trebuia să fi luat o aspirină efervescentă. Gândac, gândac, of, ce nefericit sunt, mai bine mă transformam într-o broască ţestoasă, aşa eram mai simpatic.

One response to this post.

  1. Cred ca era mai bine intr-una clasica, raioasa ori nu, asa aveai sansa ca te pupe vreo printesa.🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

