Internet wireless

Poate să pară ceva vetust, dar zi de zi fac efortul să fiu o persoană mai bună. Lucrez în special acolo unde mă simt foarte expus, adică la nenorocitul impuls de a-mi râde de prostia semenilor mei. Știu că sunt și eu în aceeași măsură prost și în aceeași măsură penibil. Asta mă întărește în luptă. Asta îmi repet ca să tac și să rămân serios. Uneori, e dificil. Când cu internetul wireless nu am rezistat. Am fost slab, recunosc sincer. În salina Praid, acolo am cedat. Ședeam la una din multele mese de lemn. Citeam un roman luxuriant, o minunăție. S-a apropiat un domn care ținea în mână un laptop deschis. Aici este internet? m-a întrebat fără introducere. Întâmplător verificasem cu mobilul și, da, era o rețea fără fir. Este internet! Omul s-a uitat atent pe masă. Pe masă, doar cartea. Este internet wireless, îi spun. Unde?! zice omul și se benoclează buimac în toate direcțiile, căutând parcă să vadă pârdalnicul internet. Ah, am uitat să vă spun. Mergeți la domnii de la intrare că vă ajută ei. O să vină să vi-l coboare din tavan. Au un scripet. Așa e în salină. Omul iese din buimăceală. Se luminează. Fața lui spune cu recunoștință: asta era! Mulțumesc. Pentru puțin.
Romanul lui Oz? Delicios.

3 responses to this post.

  1. Vezi, asta e vanitate! Daca ii spuneai omului ca e internet fara fir, era altceva. Nu te cred ca ia-i spus povestea cu coboratul din tavan…….

    Răspunde

  2. Posted by hazzo on 29/09/2010 at 09:07

    crede si nu cerceta :))

    Răspunde

  3. Nu se poateeeee! Hihihihihi,hihihiiiiii, necruţător mai ieşti. Râd în hohote, pentru că umorul tău e teribil,dar cu jumătatea ailaltă de faţă plâng, pentru că na! şi eu mi-s când şi când analfabetă funcţional (cică aşa s-ar cheama nepriceperile tot mai comice şi mai pline de stupoare pe care le are omul contemporan când nu înţelege cum să cetească-folosească vreo nouă năzdrăvănie a tehnologiei)

    Răspunde

Lasă un răspuns

