Saitul librăriei

www.bibliosophia.ro

saitul este deschis, cărțile sunt în curs de adăugare.
aveți acolo o rubrică de Texticule ( concept împrumutat de la M. Tournier), una de Evenimente și, deocamdată, câteva emisiuni Ziua și Cartea.

4 responses to this post.

  1. Posted by gigix on 15/12/2010 at 14:01

    Buna alegere a domeniului. Felicitari lui… Coldrage, nu? Simpatic si site-ul. Multa bafta online:)

    Răspunde

  2. Posted by hazzo on 15/12/2010 at 14:57

    multumesc, gigix.
    da, toate multumirile merg spre Coldrage.
    multumim!🙂

    Răspunde

  3. Aş putea să întreb: unde e Melcul de ciocolată? Ai pierdut foaia? Dacă da, vrei să-ţi trimit poezia, să zicem, aici?

    „Melcul de ciocolată”

    Lui Bogdan Papacostea

    M-am dus să cumpăr nişte snack-uri.
    Eu şi cu Enso am plătit amândoi
    şi am mâncat amândoi din aceeaşi pungă.
    Nu, nu ne-a conectat la inima pământului
    acea biată pungă de chipsuri
    care aveau acelaşi gust pe care
    chipsurile de caşcaval de 10.000 lei îl aveau
    dar noi plătisem acum 45.000…
    Când am cumpărat punga în acel magazin
    de pe Dragoş Vodă colţ cu Ecaterina Varga
    am observat în spatele meu
    o scară-melc
    ce ducea înspre stomacul pământului
    mai fusesem de câteva ori în magazin
    dar n-am remarcat niciodată acest detaliu
    Ieşind din acel magazin
    vizavi de o ciocolaterie unde n-am intrat niciodată
    deşi aş fi vrut
    (dar, evident, dacă mi se îndeplinea dorinţa
    aş fi regretat că am sfâşiat blana imaginaţiei)
    am mers cu chipsurile şi cărţile în mâini
    cu Enso într-o parte
    cu marea în faţă.
    Am încercat să car marea cu ochii mei
    sau cel puţin sufletul ei
    ca să uit
    toată viaţa şi moartea pe care o căram în mine.

    Răspunde

  4. Vezi, Bogdane, ca n-ai pus nicio carte de Dan Puric pe sait. Cel putin nu inca. Dar daca tot ai facut reclama la sait in emisiunea cu Puric…

    Răspunde

Lasă un răspuns

