cu fălcile mele puternice sfărâm orele şi oamenii,
totul devine făină din care pot să fac pâine amară,
deşi prefer s-o arunc în gunoi cu dispreţ,
râd semeţ şi calc pământul fără să-mi pese,
ca un rege mă ating de leproşi,
sunt rece,
sunt rece, prăbuşit în propria mea perfecţiune,
sunt singur.
doar noaptea, când ochii mei dorm înveliţi de beznă,
lacrimile urcă la suprafaţă
şi se revarsă discret,
de parcă înăuntrul meu ar fi închis un izvor sărat şi cald,
un copil abandonat
de care îmi este ruşine

Lasă un răspuns

